Mal som priateľa, ktorý žartom "riešil" dilemu, že ši je taký krásny, pretože je taký múdry, alebo je taký múdry, pretože je taký krásny...Niekedy dodal ešte - šikovný, neodolateľný, úspešný a pod. Pochopiteľne to bola iba reakcia na rôznych Narcisov, Snobov, Smotánkovcov a pod. Bola to pôsobivá irónia, kým sme nezistili, že existujú jedinci, ktorí si to myslia naozaj a doslovne. Ako inak si vysvetľovať počínanie niektorých politikov, ktorí okrem vlastného sebaobdivu pridávajú ešte poučky z marketingových školení. Všetko s výdatnou podporou média ktoré sa riadi rovnakým školením, nepokryte a verejne. Politici, ktorí sledujú svoj "krásny a pôsobivý" profil nemusia o voľbách povedať nič. Veď tie sú tu coby dup, ako hovoria bratia Česi. Keď ku RasPutinovskému typu pridáme guľometný slovný prejav, absolútne ignorovanie argumentov protivníka, skákanie do reči, obviňovanie moderátora že nenechá dopovedať, t.j. vyčerpať 80 % času pre seba a odvolávanie sa na chyby politikov 20 rokov dozadu, dostaneme Jeho obraz. A teraz hádajte koho! A preferencie stúpajú a stúpajú a úspechy sú stále väčšie a väčšie...
8. nov 2015 o 13:54
Páči sa: 0x
Prečítané: 507x
Obrazovka, obrazovka, povedz, kto je najkrajší?!
Hádanka na tému politického marketingu,ktorá rozdeľuje divákov rovnako ako témy politické a ekonomické.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(0)