Obrazovka, obrazovka, povedz, kto je najkrajší?!

Autor: Miroslav Lukáč | 8.11.2015 o 15:54 | Karma článku: 4,31 | Prečítané:  460x

Hádanka na tému politického marketingu,ktorá rozdeľuje divákov rovnako ako témy politické a ekonomické.

Mal som priateľa, ktorý žartom "riešil" dilemu, že ši je taký krásny, pretože je taký múdry, alebo je taký múdry, pretože je taký krásny...Niekedy dodal ešte - šikovný, neodolateľný, úspešný a pod. Pochopiteľne to bola iba reakcia na rôznych Narcisov, Snobov, Smotánkovcov a pod. Bola to pôsobivá irónia, kým sme nezistili, že existujú jedinci, ktorí si to myslia naozaj a doslovne. Ako inak si vysvetľovať počínanie niektorých politikov, ktorí okrem vlastného sebaobdivu pridávajú ešte poučky z marketingových školení. Všetko s výdatnou podporou média ktoré sa riadi rovnakým školením, nepokryte a verejne. Politici, ktorí sledujú svoj "krásny a pôsobivý" profil nemusia o voľbách povedať nič. Veď tie sú tu coby dup, ako hovoria bratia Česi. Keď ku RasPutinovskému typu pridáme guľometný slovný prejav, absolútne ignorovanie argumentov protivníka, skákanie do reči, obviňovanie moderátora že nenechá dopovedať, t.j. vyčerpať 80 % času pre seba a odvolávanie sa na chyby politikov 20 rokov dozadu, dostaneme Jeho obraz. A teraz hádajte koho! A preferencie stúpajú a stúpajú a úspechy sú stále väčšie a väčšie...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Astronautka z NASA: Pocit úžasu s vami ostane aj na Zemi

Ako vyzerá tréning a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

ŠPORT

Tím Velez-Zuzulovej je sklamaný, Slovenská lyžiarska asociácia o ňu nejaví záujem

Slovenská lyžiarka už má za sebou úspešnú operáciu.


Už ste čítali?