reklama

Óda a verejné vyslovenie obdivu ministerke spravodlivosti SR Mgr. Márii Kolíkovej...

Okolo témy Justícia sa od roku 1948 nikto spravodlivý ani nemihol. Je prvá, jediná a zaslúži si obdiv. To ostatné bolo všetko akoby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Vaše návrhy mi vyrazili dych. Som asi mladý a neskúsený /78r./, ale v mojom krátkom a pohnutom živote, prežitom väčšinou v krajine, kde zajtra znamenalo včera a po prevrate zostali vládnuť tí istí, iba otvorene a iba s peniazmi "robotníckej triedy", ktorá ich poverila ich spravovaním, som nič podobné nevidel a nečítal. Keby neprišla pani ministerka s jej nápravou, tak "hodím flintu do Žida, ako hovorí arabské ľudové príslovie".

 Môžem komukoľvek poskytnúť detailné údaje o tom, ako sudca i po 17 tich rokoch nerozhodol o prípade 80 - až 99 ročnej ženy, ktorá medzitým zomrela a spor venovala mne / tiež už trvá 5rokov a nie je ukončený/ za moju a manželkinu finančnú a inú pomoc prestarnutej osobe. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Zhodou okoľností, ten istý sudca rozhodoval v ďalšom pojednávaní o mojej pôžičke na záchranu firmy od súkromnej osoby /8000 E/, za ktorú som podľa úžerníckej Zmluvy musel zaplatiť 28 000 Eur a sudca v tom nevidel rozpor s dobrými mravmi...

 Do tretice - Policajný zbor na trestné oznámenie o vytunelovaní firmy našim spoločníko /mňa a syna/, "vyšetruje 8 smy rok veci, ktoré sme presne uviedli. Náš protivník sa nám ale predtým pochválil, že ide spoločne podnikať so synovcom jednoho oligarchu. Tak ho zastupovala nám finančne nedostupná právna firma primeraných spôsobov...Ale náš spoločník nás pripravil /dúfam, že iba doteraz/ iba o státisíce. A čo je to proti miliónom Kičuru, Bašternáka, Bodora a pod. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Preto pani min. Kolíková, povedzte, čo máte rada a čo Vás drží pri zdraví, ja Vám to budem zabezpečovať. Je v tom aj trochu kalkulácie, lebo to nebude tak dlho trvať a je to pre mňa lacnejšie...

 Dúfam, že táto Očista sa Vám podarí dočista...Váš úprimný obdivovateľ.

Miroslav Lukáč

Miroslav Lukáč

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  283
  •  | 
  • Páči sa:  4 145x

Mgr.Miroslav Lukáč, narodený v Bratislave, absolvent FFUK.Podnikatel, ateista a prívrženec pravice, so skúsenostami z ciest do bývaleho ZSSR a na Balkán. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu